Nothing Else Matters - Paula Fernandes

Nothing Else Matters
《其他的都不重要》
So close no matter how far
我们的心如此近,不管相距多远
Couldn't be much more from the heart
最远的距离是心与心的距离
Forever trusting who we are
我们永远坚信我们自己
And nothing else matters
其他的都不重要
Never opened myself this way
我从来没这么打开内心过
Life is ours, we live it our way
生命是我们自己的,我们自己选择生活的方式
All these words I don't just say
所有这些话我不只是说说的
And nothing else matters
其他的都不重要
Trust I seek and I find in you
我想找寻的信任在你身上找到
Every day for us something new
每一天对我们来说都是新的
Open mind for a different view
开启视野,敞开心胸
And nothing else matters
其他的都不重要
Never cared for what they do
我从不在意别人做什么
Never cared for what they know, whoa
我从不在意别人知道什么,噢
But I know
但我自己知道
So close no matter how far
我们的心如此近,不管相距多远
Couldn't be much more from the heart
最远的距离是心与心的距离
Forever trusting who we are
我们永远坚信我们自己
And nothing else matters
其他的都不重要
Never cared for what they do
我从没在意 别人做什么
Never cared for what they know, whoa
我从没在意别人知道什么,噢
But I know
但我自己知道
Never opened myself this way
我从来没这么打开内心过
Life is ours, we live it our way
生命是我们自己的,我们自己选择生活的方式
All these words I don't just say
所有这些话我不只是说说的
And nothing else matters
其他的都不重要
Trust I seek and I find in you
我想找寻的信任在你身上找到
Every day for us something new
每一天对我们来说都是新的
Open mind for a different view
开启视野,敞开心胸
And nothing else matters
其他的都不重要
Never cared for what they say
我从不在意别人说什么
Never cared for games they play
我从不在意别人玩什么
Never cared for what they do
我从不在意别人做什么
Never cared for what they know
我从不在意别人知道什么
And I know
而且我知道
So close no matter how far
我们的心如此近,不管相距多远
Couldn't be much more from the heart
最远的距离是心与心的距离
Forever trusting who we are
我们永远坚信我们自己
And nothing else matters
其他的都不重要
编辑:帆  【音乐推荐:帆】

评论

热度(17)